بازار کار و برند های تولید کننده لوستر ایران

بازار کار و برند های تولید کننده لوستر ایران

لوستر طبقه ای

مقدمه

تولید لوستر در ایران یکی از تولیدات قدیمی است و چون این کار بسیار ظریف و حساس است نیاز به دقت و سلیقه بسیاری دارد، این کالا از معدود تولیدات ایرانی است که بیش از ۸۰درصد مواد اولیه آن در داخل کشور تامین می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت این صنعت در ایران یکی از صنایع موفق بوده و ذوق و سلیقه ایرانی در گسترش و ارتقای آن در کشور موثر بوده است.

نقطه قوت لوسترهای ایرانی کیفیت بسیار بالای آنهاست. مدل‌ها و طرح‌های زیادی از سوی سازنده‌های داخلی ارائه می‌شود که بسیار متنوع و زیباست.

ضمن اینکه کارهای ایرانی دارای ضمانت نامه از سه تا هفت‌سال هستند، ولی اجناس رنگ ولعاب‌دارخارجی هیچ گارانتی ندارد و صاحب اول و آخرش خریدار است.

ایران در تولید  لوستر ها به ‌ویژه لوسترهای برنزی در دنیا جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده است. به ‌طوری ‌که تا به امروز توانسته در بین ده کشور نخست این صنعت در دنیا قرار گیرد.

چراکه لوسترهای ایرانی در ظرافت، رنگ‌آمیزی، نوع مواد اولیه، طراحی و مونتاژ از برندهای مطرح دنیا به ‌حساب می‌آید و در صورت حمایت صحیح از تولیدکنندگان این صنف، صنعت لوستر ایران می‌تواند به بالاترین سطح کیفیت و جایگاه در دنیا برسد.

در بازار داخلی موجودی بیشتر مغازه‌ها ایرانی است و چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰درصد لوسترها چینی است. تولیدات ایتالیایی، چک و آلمانی هم در حد محدود در بازار وجود دارد.

کشور روسیه از سال‌های دور یکی از مشتریان دائمی لوسترهای ایرانی بوده است و استقبال قابل توجهی از محصولات ایرانی می‌کند.

علاوه بر روس‌ها، مردم کشورهای آذربایجان، عراق، کانادا و برخی کشورهای اروپایی نیز از مشتریان خارجی لوسترهای ما به حساب می‌آیند. صنعت لوستر کشور، توانایی ایستادن در مقام سوم را بعد از کشورهای ایتالیا و فرانسه دارد.

بهترین برند های لوستر ایرانی :

  • نور سازان

اولين دريافت کننده گواهينامه استقرار سيستم مديريت کيفيت ایزو 9001 با ويرايش 2000 در صنعت لوسترسازي ايران از آی ام کیو ایتالیا.دارنده گواهینامه استاندارد رضایتمندی مشتریان ایزو 10002 با ویرایش 2004 از شرکت بین المللی ای جی ای، انگلستان ،ژاپن و آمریکا و .. با هدف پوشش همه سلیقه ها و اقشار جامعه محصولات نورسازان در آبکاری های متنوع و طرح های مختلف تولید می گردد.

  • لوسترهامان

هامان برندی تولیدکننده در زمینه لوازم برق و روشنایی است. هامانی‌ها حدود ۱۵ سال است در بازار تولید محصولات نور و روشنایی فعالیت می‌کنند و در حال حاضر، بیشتر تمرکز خود را روی فروش اینترنتی گذاشته است.

یکی از دلایلی که هامان در شمار بهترین برندهای ایرانی لوستر قرار گرفته، طرح‌های زیبایی است که برای لوسترهایش در نظر دارد. جنس لوسترهایش عموما از چوب است و با اینکه محصولاتش گارانتی ندارند، اما تا ۷ روز امکان تعویض را برای خریداران در نظر گرفته است.

  •  لوستر دارکار

دارکار حدود ۴ دهه است که در بازار فعالیت دارد. خرید اینترنتی محصولات آن در وبسایت خودشان و دیجی‌کالا هم ممکن است. این برند باسابقه انواع لوستر و ساعت‌های دیواری چوبی را تولید می‌کند.

جنس محصولات دارکار از چوب است. این لوسترهای چوبی هم به شکل سقفی و هم در قالب لوستر دیواری تولید می‌شوند. بنابراین منظورمان از اینکه دارکار را برندی خلاقانه و پرکاربرد معرفی کردیم، همین بود.

در واقع از محصولات این برند می‌توان برای روشنایی و تزئین بخش‌های مختلف منزل استفاده کرد. چراغ‌های دیوارکوب این برند هم از جنس چوب هستند و شکل‌هایی متنوع دارند.

  •  لوستر سازان

لوسترسازان از بهترین برندهای ایرانی لوستر است. این برند نسبت به موارد دیگری که در ابتدای مقاله گفتیم از تنوع مدل و جنس بیشتری در تولید برخوردار است. در میان محصولات این برند می‌توانید انواع و مدل‌های مختلفی از لوسترهای سقفی، شاخه‌ای، آباژورها و…، در جنس‌هایی مثل سرامیک و چوب ببینید.

لوسترسازان هم از جمله برندهایی است که فروشگاه اینترنتی مخصوص به خود را دارند و می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌شان از آنها به طور آنلاین خرید کنید.

وبسایت این شرکت دارای نشان‌های رسمی فعالیت فروش آنلاین مانند نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی است. پس اگر به آن سری زدید و از محصولی خوشتان آمد، نگران امنیت خرید اینترنتی نباشید.

  •  چشمه نور

چشمه نور فقط لوستر و لوازم روشنائی تولید نمی‌کند بلکه محصولات دیگری مانند مبلمان و لوازم تزئینی خانه هم در میان تولیداتش وجود دارد. چشمه نور هم بالغ بر ۲۵ سال در ایران مشغول به فعالیت است.

فرقی نمی‌کند که لوستری با طرح سنتی می‌خواهید یا به دنبال لوستری با شکل و شمائل کلاسیک هستید، در هر حال، چشمه نور برایتان پیشنهاداتی متنوع ارائه می‌کند. طراحان این برند همهٔ سلیقه‌ها را در نظر می‌گیرند و به همین خاطر از هر سبک و مدلی در میان محصولات‌شان دیده می‌شود.

  • ایران لوستر

ایران لوستر یکی از بهترین برندهای ایرانی لوستر است. به خاطر اینکه تنوع و کیفیت بالایی در میان محصولاتش دیده می‌شود. این برند انواع لوستر برنزی، چوبی، ریسه‌ای، استیل، ال ای دی، کریستالی و… را در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌کند. تنوعی که در میان محصولات ایران لوستر وجود دارد، نشان می‌دهد که با تولیدکننده‌ای حرفه‌ای و جدی روبه‌رو هستیم که در عرصهٔ تولید محصولات نور و روشنایی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

ایران لوستر در زمینهٔ واردات هم فعالیت می‌کند و بازار ایرانی را خیلی خوب می‌شناسد. برای همین است که با نیازسنجی طیف‌های مختلفی از مشتریان، اقدام به طراحی و تولید انواع گوناگونی از لوستر و آباژور می‌کند.

امکان خرید اینترنتی از طریق سایت ایران لوسترهم وجود دارد. حدود ۴هزار مدل لوستر مختلف در وبسایت این شرکت وجود دارد که بنا به سلیقه و نیازتان می‌توانید از میان آنها انتخاب و خرید کنید. 

این صنعت توان اشتغال‌زایی فراوانی دارد که اگر حمایت‌های لازم برای تولیدکنندگان مهیا شود به رونق بسیار خوبی در این زمینه خواهیم رسید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیاز

بدون امتیاز ! اولین نفری باشید که امتیاز می‌دهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

DSP Admin

DSP Admin

آنچه در تصور شماست برای ما قابل اجراست

بنر دستگاه لیزر فایبر 2

هر هفته تخفیف‌های ویژه را پیامک می‌کنیم

جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت مشخصات خود را وارد کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

درخشان صنعت پاسارگاد

شروع گفتگو
1
نیاز به کمک دارید ؟
سلام میتونم کمکتون کنم؟