آشنایی با سورس دستگاه برش لیزر فایبر فلزات

آشنایی با سورس دستگاه برش لیزر فایبر فلزات

سورس سینگل مود و مولتی مود

Hb63a44f5643940e3acd7f1cd4b2cb899U 1
source

سورس دستگاه برش لیزر فایبر فلزات، هسته مرکزی تولید اشعه در دستگاه برش است که در انواع مختلف تولید میشود. اجزا اصلی سورس لیزر دیود های الکتریکی هستند که تولید اشعه را برعهده دارند. سورس ها در دو نوع سینگل مود و مولتی مود تولید میشوند:

مولتی مود از به هم پیوستن چند دیود الکتریکی ساخته میشوند تا پس از ورود به کمباینر ترکیب شوند و از فیبرخارج شوند.با پیشرفت تکلونوژی، شرکت های تولید کننده ، قدرت و توان دیودها را افزایش دادند تا بتوانند تنها با یک دیود الکتریکی توان اشعه را مدیریت کنند که این قابلیت مورد توجه بیشتر صنعتگران قرار گرفت. نکته حائز اهمیت در رابطه با تفاوت این دو نوع سورس لیزر قدرت برش آنهاست.

در سورس های سینگل مود به دلیل اینکه اشعه مستقیما از دیود وارد فیبرمیشود،اتلاف انرژی وجود ندارد. در نتیجه سورس های مولتی مود توان برش کمتری نسبت به سینگل مود  دارند به طوری که 2 سورس سینگل مود و مولتی مود با توان یکسان،قدرت برش متفاوتی دارند.

نکته مهم جهت افزایش طول عمر سورس :

هر فلزی که قصد برش آن را دارید نباید پرداخت یا ابکاری شود چون بازتاب نور آن زیاد میشود و این انعکاس نور به سورس آسیب میرساند مخصوصا اگر نقره باشد بعد از پرداخت و آبکاری بیشترین آسیب را به سورس یا منبع لیزر وارد میکند.نکته بعدی که بسیار مهم است اگر فلزی را میخواهید ببرید در مرکز صفحه نرم افزار نباید قرار دهیم و هرچه به سمت گوشه های محیط کاری نرم افزار بریم بازتاب بر اثر برش کمتر میشود و در نتیجه درصد آسیب به سورس کمتر میشود.نکته آخر توان برش را بیشتر از ۸۵ نکنید چون به سورس فشار می آید.

شرکت درخشان صنعت پاسارگاد با ارائه بهترین قطعات جانبی دستگاه لیزر فایبر، خدمات پس از فروش و پشتیبانی آنلاین و حضوری همواره اماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد.

برخی از معروف ترین برند های سورس دستگاه برش لیزر

انتخاب بهترین و مناسب ترین سورس

بهترین سورس دستگاه لیزر فایبر فلزات سورس Raycus میباشد زیرا به لحاظ کیفیت از بقیه سورس ها بهتر است و خدمات پس از فروش مناسبی برای کشور ایران دارد.

تعمیرات سورس دستگاه لیزر فایبر

شرکت درخشان صنعت پاسارگاد با برند DSP دارای متخصصین مجرب در زمینه تعمیرات سورس لیزر میباشد که با تماس گرفتن و یا از طریق سفارش آنلاین از بخش خدمات سایت جهت تعمیر سورس موردنظر اقدام کنید. برای آشنایی با تعمیرات سورس ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید.

ویدیوی مربوط به سورس لیزر Raycus

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیاز

بدون امتیاز ! اولین نفری باشید که امتیاز می‌دهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

DSP Admin

DSP Admin

آنچه در تصور شماست برای ما قابل اجراست

بنر دستگاه لیزر فایبر 2

هر هفته تخفیف‌های ویژه را پیامک می‌کنیم

جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت مشخصات خود را وارد کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

درخشان صنعت پاسارگاد

شروع گفتگو
1
نیاز به کمک دارید ؟
سلام میتونم کمکتون کنم؟