کسب درآمد از ضایعات فلزی

کسب درآمد از ضایعات فلزی

با شنیدن جمله کسب درآمداز ضایعات فلزی شاید به این فکر کنید که آیا می توان از ضایعات فلزی کسب درآمد نمود؟ روش های کسب درآمد از طریق ضایعات فلزی چیست؟ کاربرد های آن چیست ؟ چرا سود بالایی دارد؟ روش های زیادی برای کسب درآمد از ضایعات وجود دارد که هر کدام نیز سودهای بالایی دارد. کافیست انواع فلزات و روش های کسب درآمد از ضایعات را بلد باشید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

به عبارت ساده ضایعات به مواردی گفته میشود که قابلیت بازیافت داشته باشند هنگام برش فلزات با دستگاه برش لیزر،ضایعاتی تولید میشود که با فروش و بازیافت آن میتوانید به درآمد خود یافزایید.

بازیافت فلزی تاثیرخوبی بر فضای اقتصادی ومحیطی دارد و موجب کاهش آلودگی آب وهوا میشود. برای دانستن روش های برش فلزات کلیک کنید.

از جمله کاربرد های ضایعات فلزی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1) مبلمان و دکوراسیون داخلی

یکی از مهم ترین ملزوماتی که در زمینه معماری محسوب میشود، دکوراسیون داخلی است چرا که تاثیر بسیار زیادی بر محیط دارد. امروزه فلزات تاثیر گسترده ای در ایده های معماری و اکسسوری ها دارند.

تولیدکنندگان فعال در این زمینه میتوانند با استفاده از ضایعات فلزی از هزینه های مصرفی خود بکاهند. برش فلزات

2) تولید مجدد فلزات

برخی از صاحبان سرمایه با خرید ضایعات دپو شده توسط انبارداران آن را به کارخانه های بزرگ میفروشند.

این امر به این دلیل است که کارخانه ها و کوره های عظیم ذوب، روزانه به صدها تن از انواع ضایعات نیازدارند که ممکن است یک یا چند انبار توان تامین آن را نداشته باشد.

بنابراین منبع درآمد بسیاری از واسطه ها، تامین کردن نیاز کارخانه جات است.

از دلایل سود بالای این ضایعات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-خلوص بسیار بالای این ضایعات فلزی، محصول نهایی با کیفیت تری نسبت به دیگر ضایعات میدهد در نتیجه کاربرد بیشتری در صنایع مختلف دارد.

-استقبال کم کارخانه داران به دلیل سختی مراحل ذوب و بازیافت مجدد این فلزات،تعداد فعالان در این زمینه را کاهش داده و درافزایش سود تولیدکنندگان تاثیر بسیار زیادی گذاشته است.

3) مجسمه های فلزی

هنر مجموعه ای از آثار یا فرایند های ساخت انسان است که در جهت اثر گذاری بر عواطف و احساسات به منظور انتقال یک معنا یا مفهوم خلق می شوند. در سال 2006 برای اولین بار، مت ویلسون مجسمه هایی از جنس فلز خلق کرد.

امروزه هنرمندان با استفاده از ضایعات فلزی، به ساخت چنین مجسمه هایی در طرح ها و ابعاد گوناگون میپردازند.

4) ساخت و ساز

ضایعات آلومنیوم و آهن آلات در صنعت ساخت و ساز و در پروژه های شهرداری مثل ساخت پل و جاده، ریل قطار،سازه های شهری و ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد.

5) ماشین سازی

 صنعت حمل و نقل و ماشین سازی میتواند از ضایعات درجه یک فلزی برای ساخت بدنه هواپیما،هلی کوپتر و خودرو استفاده کند. لی هوشنگ کشاورز52 ساله چینی برای اولین بار با ضایعات فلزی زمین کشاورزی خود هلی کوپتری با دو موتور ساخت که مرحله پرواز آزمایشی خود را با موفقیت پشت سرگذاشت.

هرکدام از ما میتوانیم سهم خود را در حفظ منابع طبیعی، کاهش آلاینده ها و تخریب محیط زیست با بازیافت مجدد فلزات و کاربرد آن در صنعت های مختلف ایفا کنیم. برای دانستن روش های برش فلزات کلیک کنید.

ضایعات فلزی

چقدر این مطلب برای شما مفید بود ؟

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیاز

بدون امتیاز ! اولین نفری باشید که امتیاز می‌دهید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

DSP Admin

DSP Admin

آنچه در تصور شماست برای ما قابل اجراست

بنر دستگاه لیزر فایبر 2

هر هفته تخفیف‌های ویژه را پیامک می‌کنیم

جهت مشاوره خرید و استعلام قیمت مشخصات خود را وارد کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

درخشان صنعت پاسارگاد

شروع گفتگو
1
نیاز به کمک دارید ؟
سلام میتونم کمکتون کنم؟